הפעלת חשבון למשתמשים חדשים

עם תחילת העבודה או הלימודים במכללה, נפתח עבורך חשבון אישי לגישה לשירותי המחשוב במכללה. פרטי החשבון הראשונים נשלחו אליך במסרון או באמצעות מכתב לדו"אל הפרטי שלך.

מה מאפשר החשבון האישי?

יש ללחוץ כאן לפירוט שירותי המידע

לפני תחילת העבודה עם החשבון, יש לבצע תהליך אתחול ראשוני עפ"י השלבים הבאים:

יש לפתוח דפדפן ובשורת הכתובת להקליד: https://www.sapir.ac.il/

יש ללחוץ על האייקון המסומן בתמונה הבאה:

login to is

במסך הבא, יש להקליד את שם המשתמש וללחוץ על כפתור "שלח":

במסך הבא, יש ללחוץ על "סיסמה" ולהקליד את הסיסמה הזמנית:

לאחר הקלדת הסיסמה, המערכת תבקש לאמת את זהותך. תישלח אלייך הודעת SMS עם קוד נוסף:

לאחר סיום תהליך ההזדהות ואישור תנאי השימוש, המערכת תתריע שתוקף סיסמתך פג ותציע לך לשנות את הסיסמה. יש לבחור סיסמה בהתאם להנחיות המערכת.

לאחר אימות זהותך באמצעות הקוד, המערכת תציע להמשיך בתהליך. בשלב זה יש ללחוץ על כפתור "המשך", לגלול עד סוף הכיתוב עם פירוט תנאי השימוש ולאשר תוך סימון וי את הסכמתך.

לאחר קביעת סיסמה חדשה, המערכת תחזיר אותך למסך הראשי. כעת ניתן להזין שם משתמש וסיסמה כפי שקבעת.

בשלב זה, המערכת תציע לך לעדכן את שם המשתמש שלך. ניתן להקליד את שם המשתמש הרצוי או להישאר עם שם המשתמש הקיים. בסיום יש ללחוץ על "עדכן".

ניתן לשנות את הסיסמה, בכל זמן שרוצים, באמצעות מערכת "ניהול סיסמאות":


אגף טכנולוגיות מידע