הנחיות לשיעור היברידי


שלב 1 הדלקה

הדליקו את המחשב. במידה והמחשב דולק כבר, אתחלו אותו (Restart). אין להשתמש במחשב נייד אישי כיוון שלא ניתן לחברו למערכת הצילום וההגברה בכיתה.

שלב 2 הזנת שם משתמש וסיסמה

בחלון ההתחברות הקלידו את פרטי ההתחברות שלכם במכללה: שם משתמש וסיסמה- כך תקבלו את כונן הרשת האישי שלך F ותוכלו להעלות ממנו מצגות במידת הצורך. 


שלב 3 כניסה לשירותי מידע מזוהים בספיר

פתח דפדפן והיכנס ללי-מוד עם שם המשתמש שלך בספיר. היכנס לקישור של השיעור הרלבנטי.  בדיוק כפי שעשית עד כה בשיעורים המקוונים מהבית.


שלב 4 בדיקת זום

      תוכנת ה – ZOOM מוגדרת במחשב בכיתה, למצלמה ולמערכת ההגברה המותקנות בכיתה. יש לוודא שכניסת המיקרופון של הזום מכוון למיקסר בכיתה (לרוב BEHRINGER), והרמקולים ליציאת ה SPEAKERS של המחשב.

שלב 5 הזזת מצלמה

ניתן לראות במסך המחשב את השטח המצולם. ניתן להזיז את המצלמה לפי הצורך בעזרת השלט.

שלב 6 הקלטת שיעור לענן

יש להקליט את השיעור ב – ZOOM  לענן ולא למחשב המקומי. שים לב, כונן C, כולל שולחן העבודה, נמחקים בעת אתחול המחשב.

שלב 7 העלאת מצגת לכיתה

  • במידה וברצונך להציג מצגת, יש להעלות את המצגת במחשב בכיתה, לשמור בכונן D (לא C), ולשתף את המצגת בתוכנת ZOOM, לטובת הסטודנטים בבית.

שלב 8 אם שכחתי סיסמה?

  • stbr11 וסיסמה stbr (באותיות קטנות). במקרה כזה, תוכל לקבל את כונן F האישי שלך, דרך דפדפן בקישור: is.sapir.ac.il , להכניס את הסיסמה שלך בספיר, וללחוץ על כפתור "קבצים ברשת". 

שלב 9 יש לי תקלות מה עושים?

לבדוק מה מקור התקלה:

אם התקלה במחשב– בזמן השיעור, באפשרותך להתקשר למוקד מרצים בשיעור של אגף IT ,  בטלפון: 077-9802561.

אם התקלה קשורה למקרן, לסאונד, למזגן או לחשמל, יש לפנות למוקד שירות בטלפון: 077-9802106 – אופציה 1

חשוב לדעת ושאלות נפוצות

איך אני יודע מה שם המשתמש שלי?

שם המשתמש שלך הוא המייל אותו קיבלת מטעם המכללה ביום בו נרשמת ללימודים. את כתובת המייל המדוייקת תוכל למצוא לאחר כניסה מזוהה תחת הלשונית הצהובה בשם דוא"ל לסטודנטים(כפי שמופיע בתמונה המצורפת). 

שכחתי את הסיסמה שלי בכניסה לשירותי המידע מה עושים?

על מנת להשתמש בשירותי אופיס עליך להקליד סיסמת התחברות. במידה ואינך זוכר את הסיסמה תמיד תוכל לאפס אותה מכאן


אגף טכנולוגיות מידע